morotskaka nu? javisst

fick för mig att jag skulle ha morotskaka.. så vad gör man inte? ställer sig o bakar en. så nu sitter jag o gubben min o äter morotskaka som är såååå god o glor på tour de france. joans favvo. tur jag har datorn :)
idag så har vi busat med max o regina. så mys o få träffa dom igen. blev lite cykling, kliva i hundbajs o bus här hemma. sötaste Ni kom över på middag. sen åkte tjejerna på shoppingrunda. jag köpte inget typ. mycket duktig är jag. grabbarna åkte till aluc för lite fix.

imorn så ska vi nog träffa underbaraste sockertoppen jenny. saknat MASSOR!!! kanske leklandet eller något annat skoj. måste iväg o köpa paket till bror min. skitungen fyller 19år o det ska firas på lördag. ska hem till mammi. så mys o få träfa alla o äta mammas bästaste lasagne. finns det nån godare? hmm idas fejklasagne går juh inte av för hackor heller. nej nu ska jag nog kanske krypa ner i sängen. gäspar käken ur led nästan :)
god natt! kramar från lilla mig..

Kommentarer
Postat av: Buggis

Åååh va gott med morotskaka, är det svårt att göra?

Ge mig receptet tack :)



PS. Tur att du har DATORN heter det, datan är information i datorn.

2009-07-23 @ 05:14:55
URL: http://www.buggis.se
Postat av: louise

såååå..

2009-07-23 @ 09:18:35
URL: http://sessanlouise.webblogg.se/
Postat av: Pernilla

åh va gott! :]

2009-07-24 @ 09:46:18
URL: http://pillansbebisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0