mucho kort

snällaste mammi kom över igår så vi åkte till kista där jag skulle klippa mig. hej då håret typ. va kort det blev. känns skönt o konstigt på samma gång. gick runt o kolla grejer. hittade en hjälm till albin så nu kan han cykla. har inte låtit han gå ut o cykla eftersom man måste ha hjälm när man cyklar. det gäller o lära sig rätt från början. nu fattas det bara arm,knä o handledsskydd så får han gå ut med brädan oxå:) på kvällen så tog vi ut cykeln för albins första cykeltur. man såg hur lycklig han var, o va duktig han var.
sen blev det tjejkväll, käka popcorn o kolla film. mucho trevligt.

vaknade vid tio imorse. började plocka med tvätten. fixa mat o städa. sen var det dags o gå ut. albin tog cykeln för att visa pappa. jag o tyra gick o handla på ica o sedan lidl. blev massor med saker. mest blöjor.
ska iväg på kalas senare. amanda fyller 18 år, stora tjejen.

nej kanske ska äta något igen..magen är lite hungrig igen.
trevlig lördag på er alla glada läsare..
kramar

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Tjaba!

Alicia är nu 57.5 och väger 5850g. Inte möe men d e som d ska iallafall :) Min lille lille plutt.



Jag vill se Albin på cykel sen! :D



Trevlig helg på dej med.

Kram

2009-07-11 @ 16:19:15
URL: http://pillansbebisblogg.blogg.se/
Postat av: Tess

Ååååh har du klippt dig??? BILDER! :) Puss

2009-07-12 @ 10:12:46
URL: http://tessconfidential.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0