en sån dag

en sån dag.. en sån där mysig dag..
blev sovmorgon imorse, gick upp vid halv elva. sååå härligt. fixa lunch till albin o tyra. fick i mig stekt ägg på limpsmörgås. mycket gott. låna busskort av rogga. åkte in till stora staden o köpte kulturarvskortet. nu ska vi gå på museeum o annat skoj. tog tåget hem. självklart somnade albin, tur att dom kan sitta båda i enkelvagnen. hann komma hem, andas lite o sen åka hem till behnaz. bjöds på middag o massa bus. killarna hade så skoj. dom leker så bra ihop. inge bråk, bara kramas o skrattar massor. kom hem vid halv elva. tyra däcka ganska snabbt o kort efter henne gjorde albin det oxå. joan sitter nu o glor cykel o jag själv sitter o äter ballerinakex o bloggar.
imorn så ska vi till naturhistoriska. ska bli så skoj. kortet ger mig halva priset på inträdet. mycket bra tycker jag.

borde kanske borsta tänderna o lägga mig? men e lite för pigg fortfarande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0