solly

är för trött för att orka blogga en massa o därför blir det en del trååååkiga inlägg.
igår var vi uppe med tuppen för att åka hela vägen till södertälje, tomtits. hängde på låset tillsammans med en massa andra familjer. var riktigt skojigt. 4våningar med 610 experiment. självklart vågade jag åka den 44meter långa rutschkanan. fort gick det o självklart skrek jag. fattades bara en kamera så kanske jag köpt bilden:) vadå ångest när jag o roger står o väntar på vår tur. killen framför roger sätter sig på sin matta, som man måste ha för att inte få brännmärken, o åker iväg. redan första svängen så börjar han skrika. vi ser han inte längre men vi hör hur han skriker, shit hur ska jag våga? rogers tur.. bye bye typ o jag hör hur han skriker till. men gu hur ska jag våga? satte mig i säcken o åker.. hahha skriker hysteriskt tills det bryter ut i skratt. var roligt:)
blev där i hela 4timmar, hade med oss matsäck. så gottit o mysigt.
blev en middag på torget. fick skynda hem eftersom albin var tröttmössa o tyra ville ha gröt. vilken dag, stendäcka i soffan, vakna av att joan kom hem. flyttade in mig i sängen o somnade så snabbt. märkte inte ens när joan kom in med tyra. hon åt inte på hela natten så mitt ena bröst höll på att sprängas imorse när jag vakna.

tidigt imorse så kom emil hit. albin jätte glad. gick på en promenad till lidl. handlade lite. hem fixade lunch, baka en äppelkaka som var så god. min nya grej kanske? käka glass på gården, upp o fika hos oss med grannen ingela o roggAN. en massa prat innan joan o roggAN åkte. jag o barnen bestämde oss för att gå o bada. går ut, det blir typ jätte mörkt ute. hmm.. regn? jajaj vi skyndar oss. så har dom tömt poolen!?! why? självklart så börjar det regna lite.. skyndar hem o samtidigt så börjar det regna lite mer.. lite mer o hej himlen öppnade sig o dränker alla. tur vi hann in genom porten. började fixa för tacomiddag med roggAN. sååå gott.

nu sitter jag här o väntar på min gubbe. saknar så!
imorn så ska vi klippa emil, kanske gå till hästagården om vädret tillåter. kanske göra en tjockpannkaka till lunch? hmm.. tåls att tänka på:) nej kanske ska tömma kameran. kramar

Kommentarer
Postat av: Panki

Tack för en jättetrevlig dag på Tompan, och tack för igår oxå :-)

2009-08-01 @ 10:34:03
URL: http://pancake.webblogg.se/
Postat av: Tess

"... han skrek till lite"... hahaha... hade gärna betalat för att se och höra Rogga åka rutschkana. Hahahaa!!! Kram

2009-08-01 @ 14:36:31
URL: http://tessconfidential.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0