svalare?

idag är det lite svalare här hemma, skönt det så barnen blir lite piggare o gladare. tyra har feber o har det därför extra kämpigt. tror det är tänder på G, men det syns inget. hoppas det går över snart iaf, som om det inte redan är varmt. var iväg till bvc idag. stora tjejen är 68cm lång o väger 8180gram. var en läkare o kollade på tösen oxå. skönt det så man vet att allt är som det ska. kollade öron, öga o hals oxå. så då vet jag att on inte har nån öroninflammation iaf.
idag så började jag med våra garderober. har så många projekt här hemma så jag inte vet var jag ska börja. finns juh massor av tid nu när vi är inne på dagarna. låg en stund på ballen idag medans barnen sov. drack läsk! jag vet att jag inte ska men det var så svalkande o GOTT. skärpning måste det bli snart igen.

var i täby igår, blev lite shopping. två tröjor till mig. happi. köpte även två solstolar. happi.
kanske dags att väcka prinsen. kramar

Kommentarer
Postat av: Emilié

Tack sötis :) Kommer inte kunna låta bli att blogga! Då får jag abstinens :p KRAM

2009-07-02 @ 09:40:26
URL: http://plump1s.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0