torsdag idag

gjort idag kan man undra..
joan byggde upp nya bokhyllan igår (som jag köpte häromdan) så nu har jag plockat bland barnens leksaker o plockat runt grejer här o där. skönt o få det städat, behöver dammsuga o svabba golven nu. albin har precis somnat så borde kanske passa på nu när det är lite svalare oxå.
var iväg o lekte lite med max på eftermiddagen, albin var blöjfri. självklart så kissa han två gånger. inte lätt det där med att vara blöjfri. hemma så går det jätte bra så länge han e nakenfis, men så fort han har på sig kalsonger så glömmer han. tror han har en blöja på sig då.
har även hunnit med o tvätta idag, var inte så mycket, vilket var skönt.

imorn så åker vi kanske till hässelby strand o badar. jag hoppas min mamma orkar komma o åka med oss. annars vet jag inte hur jag ska orka åka. har nån tanke på om jag ska åka till mamma i helgen o sova över? så man kan åka o bada massor med henne o emil. umgås med bror lite.

nä var det dags o dammsuga lite kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0