up date

uppdatering?
varit hos svärmor i två dagar. god mat o en massa bus. tog mitt första dopp o fort gick det. jag är värsta badkrukan i stan men vågade mig i. bästaste albin har blivit jätte duktig gällande att bli blöjfri. han säger till eller så springer han själv in på toa eller drar ner byxorna när vi är ute. sötastte tösen har fått 22myggbet på bara huvudet. stackarn. själv så har man fått en massa myggbet överallt!

idag så har vi inte gjort så mycket. varit ute en stund i två vändor. ätit pizza till middag. suttit vid datorn. jag är så jäkla muppig så har suttit med min skolkatalog o kikat efter människor på facean. nyfiken på hur dom ser ut idag o så.. hur pucko får man vara? som om jag inte har annat jag kan göra..

tösen tog pipmuggen idag.. drack lite mer välling än förut. jippi! det kanske kommer gå det här. hon är extremt mammig nu oxå. gråter så fort jag försvinner. ibland så mycket så att det inte går o göra något för att lugna ner henne. o när hon kommer i min famn så blir hon tyst, gräver in sig i famnen o blundar. min lilla tös.

nej nu ska jag natta albin.
bilder kommer senare eller imorn! kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0