kataloger o sl

då har vi varit iväg på museeum. blev polis o tekniska. det var jag, barnen o elin med dio. dio har gips igen men det gick bra o leka ändå. blev snabbfika på vägen hem på bussen.
när vi kom hem så blev det en massa lek, bad o middag. allt för att hålla albin vaken till sju. efter sju så får han somna inte innan för då blir det kaos inför kvällen/natten. han blir gnällig o inget duger. vid nio tiden så somnade båda barnen så nu sitter jag här o glor på nån tjejig film på trean. lite smårolig är den. i pauserna så bläddrar jag i nya hm o jotexkatalogerna. så mys med klädkataloger:) kanske dags o uppdatera garderoben.. jag är fortfarande lite stor efter graviditeten så lite nytt behöver jag, vill juh inte gå i för småkläder.

ska slänga iväg ett mail till sl oxå. vår busskille var så jäkla trevlig o hjälpsam idag så måste maila o berömma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0