vänskap

läste i johannas blogg om vänskap.

det fick mig att börja tänka.. har underbar familj o underbara vänner.
försöker hinna träffa dom flesta men med två barn är det inte alltid lätt. kan heller inte ta mig överallt med två barn komunalt speciellt nu när lilltösen inte nöjer sig med att bara sitta i vagnen.
många av mina vänner hinner jag inte heller alltid ringa, är fullt upp o när man kommer på att shit- måste ringa henne, får göra det lite senare när tid finns o en sekund senare så har jag glömt det. sen behöver inte alltid jag ringa utan det ligger lika mycket på er att slå numret till mig. eller slänga iväg ett sms. jag om någon förstår hur det är när tiden inte riktigt räcker till, men tänk va glad man blir när man får ett sms. fylld med en tanke.
ida ska inte ta åt sig på den punkten, jag som är dålig på o ringa;) bästaste ida!

kanske borde ta upp min lur o slänga iväg ett par sms till ni underbara som betyder så mycket för mig.

så mysigt när man väl får tid till o umgås. o när man sitter o snackar så är det som om vi sågs igår. tiden rusar förbi o man bestämmer för att ses om ett tag snart igen o tiden bara går..

jag är en virrig tvåbarnsmamma som vill mycket men hinner inte riktigt allt:) kram på er!

Kommentarer
Postat av: Natalia

Hej!

Tack för din kommentar på bloggen, missade att skriva adressen, men nu är den där. mammanatta.com är det. Gå gärna in och skriv en kommentar.

Hoppas hi har det skönt, trots det fåliga vädret :-)

Kram.

2009-07-09 @ 16:57:46
URL: http://jagochamanda.bloggsida.se/
Postat av: Panki

Tack för ditt fina SMS:-)

Kram!

2009-07-09 @ 19:53:25
URL: http://pancake.webblogg.se/
Postat av: johanna

Hej!! :) visst är det jobbigt iböand när dygnet verkar ha för få timmar, elle rför få minuter för att ens låta en ringa ett ynka telefonsamtal. Inget kan tas för givet längre, inte ens en skön dusch eller en ensam stund att kissa mitt på dagen ;) men härligt är det ändå, för oss som vet hur det är att ha familj och allt därtill. :)



Hoppas att allt är bra med er? Kram

2009-07-14 @ 00:06:50
URL: http://johannaslillasvarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0