duktiga

natten blev lång men underbara joan tog barnen imorse.
västerås verkar så mysigt även om jag bara sett det nattetid.
robin blev tagen för att han gick i tshirt o såg agressiv. suck. när han blir full så pratar han ganska högt o det leder till att folk stör sig på han.
min mammi är verkligen något extra. jag o mina bröder ska vara glada o ha henne.
när vi ska sova så sätter tyra igång som vanligt. hostar o skriker hostar o skriker tills hon somnar. bra jobbigt. så inatt när hon börja så hörde vi en massa snack utanför. vinklade persiennerna lite o kika ut. poliser som haffat bovar;) man blir så nyfiken på vad dom gjort. efter en stund somnade tyra o jag däcka snabbt därefter.
idag så har jag o barnen badat, blir trångt i badkaret men det funkar. varit ute på långpromenad med NI. mass
a prat o kika radhus. fixa middag som albin inte ätit eftersom han tydligen inte är hungrig. nu när vi är hemma så har vi ingen blöja på han. han e jätte duktig men så fort kalsonger är på så glömmer han. så ska väl börja öva med det. vi ligger i hårdträning med flaskan på tyra. hon gallskriker o vill inte så snart får vi ändra matvanor på henne.
snart är det dags för madonna.. längtar så. ska bli skoj o jag hoppas tyra blivit bättre med flaskan då. annars blir det jobbigt o åka. har precis suttit o haft sångstund med barnen.. albin tycker jätte mycket om det. tänkte kanske baka en kaka eller något. men vet inte vad jag orkar göra.
tyrisen är så duktig hon kommer från liggande upp o sitta halft. så duktig, idag försökte hon klättra upp i fåtöljen, vadå jag fick nästan panik. tänk om hon tappar balansen. så imorn så har joan fått en uppgift. sänka tyras säng. helt plötsligt så står hon upp mot kanten o då kanske hon ramlar ur.

nej nu är det dags o busa lite.
kram kram

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jaha? D sa hon inte. :O Hon kanske missa att säga det, men Alicia gör d oxå så d e luuugnt ;)

Kramisar

2009-07-05 @ 22:06:32
URL: http://pillansbebisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0