babbel

sötaste killen i stan börjar prata mer o mer för varje dag som går. idag vid lunchen så hade han pratat så mycket så dom nästan fick skavsår i örpnen:D
det var som om han aldrig varit i rummet förut o visade allt för marie. pekade på allt o sa självklart KOLLA. min prins är en underbar prins. o när jag kom o hämta så fick jag myskramar, men tyra fick massa pussar oxå.

handlade massor inför imorn. så nu finns allt hemma. skönt. ska hem till roggAN på sill lunch. blä tycker jag eftersom jag inte äter sill men sällskapet är toppen! mina favvosar. sen blir det en sväng till 4h kanske dansa lite runt stången o en vända minigolf, som jag tänkte vinna:) hoppas på regnuppehåll då när vi är ute:) sen hem till oss för att äta tacobuffemiddag typ. till kaffet så har ida med sig något som hon bakat. längtar. finns det nån som kan baka så är det hon. hon e verkligen bäst! kanske spela lite spel. som jag kommer vinna;) hmm.. låter väl kanske inte så troligt men ändå inställningen är det viktiga.

var en vända in till stan idag. köpte två klänningar o ett nagellack till lilla mig. albin fick en stooooor spade o kratta. sen köpte jag även bokstäver till barnens rum. vi har juh två dörrar in dit så på den ena så står det tyra o den andra albin såklart. mycket fint. hoppas vi kommer få upp min fina skrivtavla imorn oxå. hittade idag en tavla som jag vill ha. den är så otroligt fin så jag dör. har juh en liten kärlek till tigrar så ni kan juh gissa vad som är på den.

nej nu ska jag äta lite godis o glo cold caase.
trevlig midsommar alla goa läsare!
kramar från lilla mig (o familjen)

Kommentarer
Postat av: gabriella drugge

En Glad midsommar önskar jag dig och din familj kram på er

2009-06-19 @ 10:56:37
Postat av: Natalia

Hej!

Vilken fin sida du har, kul att läsa och se kort på Amanda.

Ha en fortsatt trevlig helg.

2009-06-20 @ 13:23:44
URL: http://jagochamanda.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0