bokad

då blev det en snabb tur in till stan imorse.. hämta paket o biljetterna till norrköping. skynda hem. i sängen låg joan o flisan o sussa kudde. *gulliga älsklingar* när hon vaknat så tog vi bussen till öppnis. träffa regina, boka resan till parken zoo. blir jag, joan o barnen (tyra, albin o emil) o regina med max följer med. ska bli riktigt skoj. *längtar* efter att ha hängt där en stund så gick vi till kista. shoppade lite o åt lunch innan vi tog en lite längre promenad hem. hämtade albin som varit duktig idag. *sötaste*  in på lidl o köpte melon som albin beställt:) nu är vi hemma, tyra busar o e så duktig i sin gåstol o när hon ligger på golvet nu så lyckas hon komma upp på knäna o "juckar" sig fram. men hon vet inte hur hon ska göra med händerna/armarna. ska strax börja packa lite, plocka tvätt inför imorn.
imorn så blir det promenad till stinsen, lunch med tjejligan. ska bli skoj, var ett tag sen vi var allihop. adora måste växt till sig lite sen sist. snart middag oxå, idag serveras det fläskfile med ris o pepparsås. mumma.

har fortfarande inte druckit läsk.. har hållt mig bra länge. duktiga jag! men va sugen jag är på kall cola. som river i halsen:)
kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0