borde

borde väl blogga lite men just nu e jag sååå trött.
igår blev det långpromenad till barkarby med roggAN. så härligt, det fläktade hela tiden. såg kossor, hästar o en döing (orm) käka 5kr korv till lunch o handlade lite skit o tog bussen hem.

fick sovmorgon imorse. kvart i elva vaknade albin. me like- det behövdes kan jag säga.
så härligt med sol o värme. tyra har det lite jobbigare än vi andra. albin älskar att bada o jag sola (den korta stund jag hinner innan ett barn gnäller typ) sötnosarna.
just nu sover barnen, emil ligger o tittar film. joan mår dåligt o sover. själv dricker jag te o slötittar tv. ska sova snart. joan har köpt ett nytt hemmasystem. 9sr högtalare så ni kan gissa hur bra man hör nu. jobbigt när vi ska kika läskiga filmer:)
spelade minigolf idag, kan säga att jag inte vann, kom delad! två med min 7åriga bror
 hur dålig e jag eller hur bra e han, det är frågan:)
imorn så ska det bli bad o bus..
nej nu ta bort gammalt nagellack o sen sova.
gonatt! kramar

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vart badar ni nånstans?

Tycker du e så duktig att ta han dom två busiga barn. Du förtjänar en sovmorgon :)

Kramisar

2009-06-29 @ 08:45:06
URL: http://pillansbebisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0