drömmar

det bara regnar o regnar.. suck. barnen busar o joan glor på lite inspelad sport o jag sitter o drömmer mig bort. när det är sånt här tråkigt väder så vill jag verkligen åka utomlands. hmm kanske ska kolla sista minuten nu påengång. men det skulle juh inte funka. tyra har inget pass. åhh suck får fortsätta drömma. imorn så är det måndag.. ny vecka alltså. ska hämta emil på fritids då o på tisdag så är det dags för parken zoo. hoppas på sol då eller iaf inget regn. onsdag bjuder på en tripp in till stan o lämna emil.
borde typ göra en matlista för veckan men har ingen ork eller lust.
nää.. undrar om man ska klä på sig lite kläder o gå ut o leka. hmm... måste drömma lite till.

Kommentarer
Postat av: Panki

Om du ska ut å leka, gå å lek på McD och passa på att köp med dig mat till mig :-)

2009-06-14 @ 13:04:55
URL: http://pancake.webblogg.se/
Postat av: Pernilla

Vart har du tagit vägen? ;)

2009-06-16 @ 19:59:44
URL: http://pillansbebisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0