hände?

den här söndagen susade förbi..
drog iväg till kista. shoppade lite smått o gott. hem o tanka upp tösen o blöjbyten. hämta upp NI.långpromenad till ikea. så härligt väder o så mysig väg. shoppade lite på ikea o fika. åt mumsig cheesecake med jordgubbar på. mmm.... en sväng in på bauan o sen hem. helt plötsligt hade klockan hunnit bli halv sex. va hände? skynda hem, klippte albin.. hmmm.. klippte? rakade av han allt. känner inte igen min son:( va hände med min lilla pojk? ska väl vänja mig bara..
ska nu göra te o sen krypa ner i sängen. sitter o gäspar.. vet inte om det är F1 eller om jag e helt slut bara:)
hoppas ni haft en trevlig söndag o njutit lite av solen! kramar

Kommentarer
Postat av: Panki

Men eller hur, vad hände med dagen, den försvann? Trevligt var det iaf!

Sov gott!

2009-06-07 @ 22:46:07
URL: http://pancake.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0