happi!!!!

är så glad.
albin har idag kissat på pottan. jag stog o hoppa o skrek. albin trodde jag var galen till jag visade att han var jätte duktig. självklart så belönades han, fick godis.
efter middan så lekte jag o barnen med lego. byggde massor, tyra försökte äta upp en bil:) efter en stund blev hon gnällig som vanligt. hon vill ha lite tutte. hmm tänkte jag o värmde lite ersättning. höll verkligen tummarna att det skulle gå med nya flaskan. det gick asbra. happi!!!
vilken lättnad säger jag bara. ska pröva lite senare igen.
ikväll verkar det vara säsongsavslutning på b&s. vet inte om det är det för fruarna oxå:( suck. men men varför deppa när jag har så braiga barn!

kramar från glada mamman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0