hela jag

hur kan jag glömma..

påvägen hem från skansen i onsdags så sitter jag brevid två plommonbarn(stora avdelningen). barn kan verkligen prata mycket o klämma ur sig roliga saker. satt o prata om hur gammal jag är o vilka datum vi fyllde år. söta J gissa att jag var allt ifrån 64-40. tack där:) helt plötsligt i allt så klämmer E ur sig.
-vilka fina flätor du har.
jag svarar med stort leende på läpparna
-tack va snäll du e (kan juh säga att mitt hår stog upp åt alla håll o kanter efter regnet)
efter att ha gissat lite mer datum på fler i bussen så klämmer E ur sig
-vilka fina glasögon du har.
jag svarar igen med ett leende på läpparna.
tack va snäl du e.
hahah.. då klämmer J ur sig.
- hela du e juh snygg vettja.
hahahha:) så gullig. raka vägen hem o berätta fr joan att han har fått konkurans;) av en 5åring. hahahah

nu ska lillprinsen få en ny blöja o kläder på sig. sen en promenad till dagis.
ha en bra dag nu!
stort grattis till min sockertopp om du läser:)
kram kram


jenny o zeke (som fyllde 1år i onsdags)

Kommentarer
Postat av: Sockertoppen

Taaaaack mitt sötaste lilla fluff!!!

2009-06-05 @ 09:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0