jordgubbar, salta pinnar o kakor

sötaste annica har precis färgat håret på mig. så härligt när håret är nyfärgat, så mjukt o luktar gotti:)
efter middan kom annica o roger över på fika. blev jordgubbar, salta pinnar o lite kakor. mumma. kikade på criminal minds o snackade jobb. joan är trött o känner sig lite hängig. stackare. jag har varit förkyld ett tag nu o hosta som inte vill ge med sig. hoppas han inte åker på det nu.
mycket som händer nu..
imorn fyller sockertoppen år, hela 30år ung:)
torsdag nästa vecka så tar vi tåget till norrköping. studentfirande. jespers tur den här gången. ska bli mys, bo på vandrarhem o va med min mysiga familj.
tänkte försöka planera in en båtresa. träffa mina småkusiner i finland. var några år sen man sågs. alla vi har fått knoddisar nu så dom måste juh få träffa varandra.

nu ska jag göra mig en smörgås o titta på lite cold cases avsnitt. go natt! kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0