matsäck till en hungrig kille

vaknade vid 14.20. hörde hur regnet vräkte ner. suck. kan det inte bli uppehåll en stund, speciellt när man ska gå till dagis på andra sidan av akalla. jajaja, var bara o sätta på sig gummistövlarna o klä in vagnen i regnskydd.
när jag kom till dagis så fick jag en mysig kram. så mysig känsla. hade gått bra idag även fast han var lite ledsen imorse.

imorn så är det utflykt till skansen med dagis som gäller. jag o tyra ska med. ska bli så skoj. svårt o fixa matsäck till en hungrig kille som albin som inte tycker om plättar eller kall pasta. men har med massa gotti till han nu, själv ska jag få pastasallad:) hoppas det inte regnar imorn o lite sol skulle juh inte skada.

sitter nu o kikar på fruarna, albin ligger brevid o flisan sover i sin säng. måste packa iordning för imorn så att allt kommer med. blöjor, bärsele o kläder mycket är det. trevlig kväll på er! kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0