solsting?

tiden bara rusar förbi. har varit på kryssning med barnen o min mammi o bror. blev med cinderella 23h eller vad det nu är. albin sov i egen säng o tyra fick ligga i en lånad resesäng. dom e så bra dom som finns på båten. så första delen av natten fick jag ligga själv. me like. albin hade så skoj på båten.

igår så var jag iväg till kista med mammi. blev promenad fram o tebax. härligt.
hämtade upp albin på dagis o skyndade hem. fyllde poolen på ballen. albin badade massor medans jag låg o njöt av solen. ibland så kom han o klappa mig med sina blöta händer.

idag så har vi varit o lekt hos david hela dagen. så mysigt. nu vill jag flytta till radhus eller villa. ha egen tomt, gräsplätt o grillplats. söta K bjöd på lunch fika o massa lek. killarna sprang i vattenspridaren o gjorde massa annat bus.

är så trött. joan har sovit sen niotiden. barnen snarkar ikapp i deras rum, o strax är det min tur.

albin har nu sommarlov. så nu ska det lekas, badas o busas en massa.
joan har fått schemat för juli så nu har jag lite mer koll på vardan igen.
nu lite bilder sen sova. kramar

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Sover Tyra i eget rum om nätterna oxå?

Kram

2009-06-25 @ 07:16:31
URL: http://pillansbebisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0