trevligaste midsommar ever

vilken härlig midsommar.
sill lunch hos roggAN. så himla gott. det bästa var nog det nybakta brödet som Annica gjort. blev lite kaffe o kaka på det. precis när vi skulle till byn så började det regn. suck. jajja ut gick vi iallafall.  kom till 4h när allt stängt. hahha sega vi. men tog en minigolfrunda. kan säga att jag kom i mitten:)  joan var hemma o tvätta o tog hand om tyra. duktig man. kom hem o började göra iordning för middan. tacokille med massa gotti. o shit va rester det blev. efter spelrundan så var det dags för lite tp. hade millenium tp som var hur svårt som helst. jag o ida var på lag, behöver nog inte skriva hur många tårtbitar vi fick men annica o zache vann hela skiten o rogga o joan var tätt därefter. hmm..
under spelet som blev det hallontårtliknande grej med kaffe. sååå gott.
vid elva tiden så åkte zache o ida hem. då satte vi oss för att kika film. usch säger jag. satt o höll för öronen hela filmen. drömde mardrömmar den natten.

midsommardagen blev väldigt lyckad oxå. åkte till gröna lund med barnen o roggAN. träffa ewa o co. var en sån lyckad dag. inge regn, massa karuseller o trevligt sällskap. barnen skötte sig finfint. dom är sååå duktiga. blev att vi fick med oss lite gosedjur hem:)

nu ska jag snart packa väskan. ska på kryssning ikväll med mammi o emil.
nu frukost o klä barnen. kramar på er

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vad blev d för kryssning?

Hoppas ni har kul! krm

2009-06-22 @ 16:10:55
URL: http://pillansbebisblogg.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Hellu.

Du bloggar mindre mycket ;) haha! :}

Jodå, men hon fick gåstolen av sin farmor. :) Men hon e dock för liten och sittsen går inte att sänka på den. Men d gör inget, d e bara o vänta några centimeter till :)

Nä har inte vart på BVC, ska dit om två veckor igen. Hon har semester. "/ Ni då?

Vi har en vagn från Teutonia Cosmo 2009. Sån jävla snygg vagn :) Har ni samma vagn som ni hade med Albin? Jag ska spara den här vagnen till nästa barn (om d blir fler, hihi;)

Vad ska ni göra i sommar?

Nu får du blogga lite till så jag har nåt att läsa ;) hihi

Kram

2009-06-24 @ 22:21:25
URL: http://pillansbebisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0