grill



snart är det dags o gå ut o grilla med grannar ute på gården. ska göra en sallad först. eftersom jag inte är ett fan av potatissallad som dom andra ska äta. fick hem korten idag. såååå många. gjorde iordning davids avslutningspresent. en ram med massa bilder på några från dagis blev jätte fin:)

är lite tröttmössa idag.. skulle inte tacka nej till lite massage o ompyssling. sova hela natten o sen frukost på sängen.. *drömmer* fick en försenad morsdagpresent idag:) en tygpåse o ha med när jag handlar som albin har målat på. sååå fin o sååå glad e jag.
ha en trevlig kväll gott folk!
kram kram

Kommentarer
Postat av: Panki

Du skulle följt med oss hem igår, vi hade lite SPA här hemma :-)

2009-06-05 @ 20:59:02
URL: http://pancake.webblogg.se/
Postat av: Pernilla

Du e inte bara du ;)

Men d e lugnt. D e så mycket i mitt huve nu men allt kommer nog bli bättre. :] Tack för att du bryr dej. :]

Vad ska ni hitta på ikväll`?

Vet inte vad jag ska hitta på me min kusin. Nåt bus blire nog :) D e ju tråk väder ville ju sitta ute och ta en cider i solen.



Har du testat flaskan me Tyra ännu? :)

Kramis till er alla

2009-06-06 @ 12:41:17
URL: http://pillansbebisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0