dagis

idag när jag o barnen var påväg till lidl så började jag förbereda albin på att imorn så är det dags för dagis. eftersom han varit hemma så mycket på sistonde pga sjukdom så måste man juh förvarna lite. börjar berätta om alla barnen som går på hans avdelning o då släpper han min hand o säger nej dagis, o börjar gråta lite o vänder p klcken o börjar gå hem igen. fick springa ifatt min ledsna lillkille o förklara att vi inte skulle till dagis nu o krama om han. tänk va liten o söt han är. känns lite jobbigt att han säger nej till dagis som han har älskat så. får se hur det blir imorn vid lämning, tur att joan är hemma med tyra så det bara blir jag o albin vid lämning.
jag älskar mina barn så otroligt mycket. är så mysigt o krama om dom. tyra ler så fort man tittar på henne o småpratar lite. albin klappar en o pussar helt spontant en på armen o tittar en in i ögonen o säger bra mamma. det värmer mitt hjärta så. tog ett bad i pausen av beck. satt bara o tänkte o kommer på mig själv att jag ler. tänkte på vilken tur man har. vilken tur jag har. ska strax gå o lägga mig, är en tröttmössa. natt natt! kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0