dottern min

direkt efter att ha lämnat albin på dagis så tog vi tåget till solna o buss vidare till sjukhuset. målet var barnakuten med tyra o hennes hemska hosta. blä säger jag bara. när vi kom in så gick allt fort. blev min yur på engång, två sköterskor undersökte henne o pratade en massa. tyra var på topphumör o charmade båda. när vi var klara så var jag bergsäker på att allt var klart så jag sätter mig o ammar tyra i ett rum brevid för att slippa få några baskilusker som vi inte vill ha. när jag ammat klart henne o tänker precis gå så ropar en läkare upp tyra lundberg! min tanke var oj finns det två sånna här tills det slår mig att det är juh oss dom ropar på. hahaha vad pinsamt. jag var helt säker på att vi var klara,. fick komma in på ett eget rum, träffade en läkare, gjorde blodprov o träffade läkaren igen. allt gick bra men tog verkligen hela dagen. men skönt att vår underbara tös mådde bra. hoppas bara hostan släpper snart!
hon har blivit så rolig, hon är så vaken o vill prata en massa med en, kriker tills man kommer o när hon ser en så lyser hon upp, värmer mitt hjärta massor. nu ska albin o jag äta middag :)

Kommentarer
Postat av: Panki

Hahaha du e så rolig du

2009-03-17 @ 20:01:27
URL: http://pancake.webblogg.se/
Postat av: Anonym

ååh hoppas hostan släpper snart! W har oxå fått nåt jag kallar albin-hosta!!! liknar albins hosta.. inte kul! kram på er!

2009-03-17 @ 21:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0