gnälldag?

vakna imorse av en gnällig albin som kokar. jaha.. då var det dags igen. förkylningar löser av varandra. suck. lillkillen o lilltjejen har feber. jippi. hoppas på en mysdag o ingen gnälldag. albin ligger just nu o sover i vår säng, tyra kikar tv o jag diggar sandcastle disco.
alla planer jag haft för veckan blir nu inställda, som vanligt. skulle försöka ha lunch med mammorna på dagis men sist så blev albin sjuk o så nu igen. skulle träffa elin o nemo. städa i källaren o tvätta. måste juh tvätta idag även fast dom är sjuka vilket är jobbigt. kan inte boka om tvättstugan heller eftersom jag får ingen tvätt tid förns nästa vecka o då har vi ett berg med tvätt. suck.
ska sätta mig o kika igenom hm katalogen. har sett ett par jeans till min gubbe. tror han skulle bli jätte fin i dom. köpa lite kläder till barnen oxå.
jag har varit duktig i snart två veckor. bara ätit hemma typ o massa med sallad till maten:) men läsken är bra svår o sluta med. försöker verkligen hålla mig till lördagar men ibland får jag spel, som i förra veckan. köpte ett 6pack 1/2liters cola o drack upp alla typ. jag är lite sjuk o beroende hahha. har iaf sparat in lite pengar med att äta hemma o så. brukar vara bra på o äta ute o när jag är ute så hittar jag alltid något o handla o då gör man juh av med pengar.

har tänkt att jag ska försöka klippa mig snart oxå, annica färgade håret på mig i lördags så det är fint nu men har ingen frisyr. kanske ska skaffa mig en lugg? måste fundera lite på det. nej kanske gå o busa lite med tyra nu innan albin vaknar o är ledsen. snart är det dags o tvätta oxå. o hungrig är jag. mycket på en gång. kramar

Kommentarer
Postat av: Panki

Va duktig du e! Sallad e gott :-)

2009-03-11 @ 22:25:29
URL: http://pancake.webblogg.se/
Postat av: Panki

Va duktig du e! Sallad e gott :-)

2009-03-11 @ 22:25:41
URL: http://pancake.webblogg.se/
Postat av: Tess

Du skulle bli sjuuukt snygg i lugg! Do it, do it, do it! Puss

2009-03-12 @ 18:36:21
URL: http://tessconfidential.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0