lördag/söndag

hade emil hos oss över hela lördagen.. han är så snäll. han busade en massa med albin som hade jätte kul. var ute i parken o busa, vi bakade även en cheesecake som jag gjorde bort mig med men räddade i rättans tid:) käkade favvorätten o glodde på robinson med annica o roger. robin från gården var förbi oxå. vid halv nio så släckte vi ner, hade ljus tända o tvn stog på. sen blev det tjejsnack i köket medans annica målade naglar. mycket trevligt. jobbigt på natten o veta att man blev av med en timme. men men. var en skön kväll båda barnen sov från sju så det var en barnfri kväll typ.
på söndan så kom max o regina över o busa massor. killarna hade jätte skoj. var ut till parken oxå. blev middag på donken o sen så lekte albin o jag med leklera o målade med fingerfärg. albin hade jätte skoj. blev o bygga massa grejer med lego. pappa var snäll o byggde ett stort torn. sen blev det mys på kvällen, ost o kex o kolla film. bara jag o joan:)
mys mys.
imorse så lämnade jag albin på dagis o gick hem o la mig typ. sov till det var dags o hämta albin. var lite trött kan man säga. efter dagis så var det juh dags för biblioteket. lånade 8st böcker, mulle meck, bu o bä o nån mer bok om tandläkare.
nu har vi ätit middag. albin o jag sitter här o tittar på bilder från helgen:) ska snart försöka natta han om det går. måste ner till stugan bara först! slänga massa skräp. förstår inte man hinner samla på sig massor under en vecka. kanske för att jag vill ha all reklam:)
kanske ska på bio på onsdag, barnvagnsbio:) hoppas bara jasmine kan. klippa mig vore oxå skönt, o kanske svarta slingor? hmm måste nog tänka på den en stund:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0