mörker

sitter här i mörkret o väntar på min man.han jobbar sent o kommer väl snart. stackarn har vårskorna på sig:) ett par tygskor som lär vara bra blöta när han kommer hem. båda barnen ligger o sover i sina sängar o jag har kikat på lets dance. magnus var juh så bra men även leila. hasse aro var juh bra rolig o vad han nu heter va juh asbra, programledare asså.
käkade middag med roger idag. albin var jätte glad. jag med för att få lite sällskap. albin somnade bara roger gått hem typ. slut av allt lek o skratt. söta annica är förkyld :( hoppas hon blir bättre efter sitt bad o te. mycket fina naglar har hon! bara så ni vet:) funderar på om jag ska baka något skoj tills imorn.. ska prata med jasmine om ett recept bara. nä nu e jag trött o bara svamlar känns det som, så go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0