mysig söndag

en mysig söndag får man när hela familjen går på promenad o gör roliga saker o sedan äter middag med favvosarna:) till 13tiden så blev det en promenad till 4h gården för ponnyridning o lite lek i parken. förbi annica o roger för att fika o hälsa på ewa o leffe. hem för att mysa lite o glo tv. bjöd över gänget för att äta middag tillsammans. blev tacos, alltid lätt när man är många. proppmätt blev jag. självklart somnade jag vid nyheterna så jag missade slutet på beck. suck.

idag så har jag hängt en massa i kista. först bvc o sen kikade jag på kläder till barnen. mycket roligt. blev bara ett par byxor till tösen på rean, på bvc så vägdes det o mättes. hon är nu 60cm lång o väger 6050gram. hon ligger över normalkurvan när det gäller vikt o det är juh bra. ska nu hjälpa joan med tacopaj. blev så mycket rester över från igår så paj blir gott. ikväll är det stugan o då ska det slängas en massa.


Kommentarer
Postat av: Tess

Vad gulliga Albin och Tyra är tillsammans! :)

2009-03-23 @ 18:53:32
URL: http://tessconfidential.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0