sonen min

hämtade albin som vanligt idag vid tre. påvägen hem så ville albin gå i skogen. han är så gullig han frågar på sitt lilla egna språk om vi ska gå i skogen. han är så söt när han går där. han ser så mycket o ska visa altt. tyra sov som en stock i vagnen av allt guppande. eftersom albin ville leka i parken här hemma oxå så blev det en snabbis där.
det ploppar ut så mycket nya roliga ord från han så man blir så glad. varm i kroppen över att han utvecklats så o blivit en stor kille. vad man än säger så upprepar han allt. :)

så fort han gör något han inte får o man säger ifrån. så kommer han efter mig o säger mamma. mamma. o när man frågar vad det är så kramar han bara om mig för att han inte vill att jag ska vara arg på han. söto. nu så ska jag natta sötobert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0