stor

stor bil? kör mig till ikea tack. måste köpa en massa saker.
ska göra om i vårt förråd i källaren. måste få lite ordning där nere. just nu är det ett kaos! sen ska vi köpa soffa o vardagsrumsbord, lite nya sovkuddar behövs nog oxå.
tyras feber är som bortblåst nu, härligt! men albin är fortfarande lite febrig.

har idag varit en sväng till ikea, kikat lite. ätit en mycket god middag:) salladen var såååå god. bravo annica :) sitter nu med lurar på o diggar musik, joans kikar tv, usch för all sport som han följer:D hahah snart börjar F1 oxå. har juh skaffat oss en inspelningsbar hdbox. me love it. så skönt o kunna spela in allt man vill se. så sen när man tittar på det så kan man spola över reklamen. heheh mucho skönt! så nu längtar jag till nästa vecka o alla roliga program jag vill se.
imorn är det fredag, familjen hellberg kanske kommer över. dom har varit på semester så nu vill man få höra om allt skoj som hänt. ska bara komma på nån skojig middag att bjuda på. tips?  ia ska ta med sig fika, me lööööööööve ias fika.
på lördag så blir det lasagne o melodibrallan med ida o annica. skojigt.

nej nu ska jag surfa lite efter något skoj. go natt gott folk!

tösen sträcker på sig:)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Stefan säger att han kan köra till Ikea med dig!

Och nej, vi har inte alls varit på semester ju....och vi har inte fått någon inbjudan till er ikväll ju....(hahaha, här kommer min dåliga humor in....vi heter ju OCKSÅ Hellberg liksom...) Jag har tråkigt....

2009-03-13 @ 09:08:44
URL: http://lokezeke.blogg.se/
Postat av: Emilié

det tycker jag att du ska göra! min moster har sin söners namn på handleden + en teckning som en av dom gjort på armen. rätt sött! :)

2009-03-13 @ 09:28:09
URL: http://plump1s.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0