adora

välkommen till världen lilla adora (9maj 02.00)..
grattis till goa familjen som fått lillasyster 2dagar för tidigt! 46,5cm kort o 2880gram lätt:) längtar tills jag får se sötnosarna!

igår så rensades alla garderober, även leksaksgarderoben. blev lite släng men inte så mycket. men oj vad jag vill ha nya kläder. tur jag har en ny klänning till jespers student:) hoppas på att det blir en tur på kolmården när vi ändå är i norrköping. ska bli mysigt.
igår så kom annica o roger över, blev korvstroganoff o även en tråkig kladdis. ska nog försöka mig på en morotskaka till nästa gång:) vi glodde på favvon robinson. hejar nu på jarmo eller kanske erik. anna är oxå cool. men jag hinner ändra mig hela tiden:)
idag så ska vi nog på ponnyridning kanske träffa david? verkar vara lite halvskumt väder ute. hmm..
sötaste tjejen är en riktig babbelmaja som babblar från att hon vaknar till hon somnar om:)
albin har börjat o bli lite mer hårdhänt mot syster sin hoppas det går över. man måste ha lite mer koll bara.
ska kanske göra frukost eller lunch? gick typ precis upp. albin är mysig o ligger kvar i sängen o kikar barnprogram tills det är dags o gå upp. me like. jajaj skriver väl mer senare om det händer något intressant!

kramar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0