bad o lek!

igår så var albin ledig från dagis. blev lite lek med mormor på morgonen o sen vidare till lekpalatset. blev en massa stoj o bus med kompisar. dio o nemo var med. albin försökte brotta ner dio flera gånger. wilgot bus sprang runt o busa han hade mer koll på dom små(tyra o nemo). efter ett tag så dök david o filip upp o då blev det mer fart på killarna:) mys var det. glass fick vi i oss oxå. på kvällen var det årsmöte, jag fick vara hemma med barnen o det var väl tur det eftersom båda hade några utbrott o en hel del tårar.
tvkväll med gotti glömdes inte bort:)

idag så har jag o tyra varit en stund på öppnis. trevligt. sen hem o tvätta med gubben min, skyndade iväg o hämta albin o skyndade vidare till badhuset. albin o mamma skulle ha skoj. blev 1timmes bad i äventyrsbadet i husby. åkte kana, badade bland dinosaurierna o i tunneln. när vi var klara så var albin blå om läpparna o skakade massor. in i bastun med han en snabbis o sen ut till pappa. det här ska vi göra om. tyra skötte sig finfint. dom for till kista o kolla grejer o sen hämtade upp oss.

imorn så ska jag o jenny gå till barkarby. kika present till lilltösen angelina som fyller två år. fredag så ska jag få träffa lilla adora. hämta syskonfotona o jag hoppas verkligen bilderna blivit bra. lördag så ska vi hem till johnny o ullis för att fira att han blivit ett år klokare typ:) grilla, så hoppas på bra väder! söndag så ska jag få träffa sarah o sen blir det kalas:) mycket skoj kvar av veckan:) nu ska tösen få sig lite kvällsgröt. kramar

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Wow! Vilka fullspäckade dagar du har.

Hur orkar du? :D Men d verkar jätte kul!



Jag ska va hemma till oktober, sen ska andreas va hemma till mars om hon får dagisplats. Ni då?

I sommar ska vi till västkusten/guldholmen med min pappa och hans sambo. :) Annars har vi inget inplanerat, kanske åker upp till norrland. Vad ska ni göra?

Kram

2009-05-13 @ 20:24:27
URL: http://pillansbebisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0