dålig

känner mig som en sån dålig mamma idag..
har skrikit på albin flera gånger. han har trotsat som aldrig förr, gjort illa tyra o slagit mig.
tyra verkar ha ont eller något e fel. har matat massor tills hon inte vill ha mer tutte, vägrar somna o bara gnäller plus att albin kommer o stör o pillar på henne hela tiden. hon e besatt av gåstolen o knallar på som aldrig förr.
känner mig inte helt hundra utan skulle behöva lägga mig, få en paus. nu inte imorn utan nu. så fort joan kommer så blir det alvedon o sängen o ber om en skön nattsömn med snälla länge sovande barn.

nej nu måste jag byta blöjor. o vänta på att joan hör av sig för albin ska vinka från balkongen. gonatt gott folk! kramar

fina sovande barn.. mina småhjärtan!

Kommentarer
Postat av: Golftjejen

Men gumman! Du är absolut inte en dålig mamma! Du är mänsklig helt enkelt (vilket jag hade börjat tvivla på ;))

Stor kram och krya på dig!!

2009-05-28 @ 22:34:15
URL: http://golfnerd.blogg.se/
Postat av: louise

tack söta du:) ibland finns inte all min energi. en riktigt dålig dag blev det. vill bara bli frisk o få min ork tillbaka. kramkram

2009-05-28 @ 22:42:45
URL: http://sessanlouise.webblogg.se/
Postat av: farmor

Har du glömt att du kan be mig om avlastning. Kram

2009-05-30 @ 22:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0