flygplan o djur

härlig start på dagen:) albin vaknade vid 6.47. suck. han låg kvar o kikade på barnprogram en stund till han tröttnade o gick upp. uppe så fick han för sig att måla e skoj:) han har målat ner hela sitt bord. jaha det var straffet för att man låg kvar en stund. tror jag kom upp vid nio, gjorde oss iordning för att gå på promenad. blev filmjölk till frulle o joggingskor på:) albin var så duktig, gick o höll pappi hand jätte länge. gick bort till andra sidan av flyfältet för att kika på alla flygplan. hade jätte tur så när vi kom så landade två plan o ett lyfte. albin tyckte det var jätte häftigt. gick in i bisonoxhagen o tittade på bajs. albin tyckte det var jätte roligt. såg en massa hästar o självklart så ska albin räkna.
-åtta tio nio. bra mamma. får man höra hela tiden. hahha.
påvägen hem så blev det en avstickare förbi happisen. mmmm pizza. så nu sitter jag här hemma mätt o belåten. funderar på om jag ska gå o lägga mig på balkongen o sola lite. härlig sol idag o borde njuta lite när joan e hemma o kan ta barnen en liten stund:)
hörs senare. kramar


vi ska gå in i hagen..

joan o albin sitter o kollar på flygplanen..

tyrisen ligger lyxigt i vagnen o gör en rolig min

jag.. fotografen får fota sig själv:)

Kommentarer
Postat av: Panki

Villken mysig dag!

2009-05-02 @ 12:42:40
URL: http://pancake.webblogg.se/
Postat av: Pernilla

Åh va gott. Duktig hon är :]

Verkligen en härlig min på bilden har hon oxå ;)

haha!

Ja juste glömde nog svara på den :P

Men vi har iallafall en special tillverkad flaska för barn med läpp, käka gom spalt. Beställer den hos en person nere i skåne tror jag, privat person... Vi gör hålen i nappen själv och flaskan e mjuk så vi kan hjälpa till att trycka ut ersättningen när hon suger. :]



Kram

2009-05-02 @ 15:20:15
URL: http://pillansbebisblogg.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Tack :)



Satte upp fjärilarna själv i gardinen :) Gillar det! Hon har typ alla nyanser i lila :P (jag dyrkar själv lila) så d råka bli så :P haha!

Är faktiskt lite avundsjuk på att hon har finare rum än en själv :P



Jaha, men tar inte Tyra flaska?

Hoppas den funkar då som din mamma tipsade om :)

Kram



2009-05-02 @ 17:29:45
URL: http://pillansbebisblogg.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Vill hon inte ens testa flaskan när hon e suuuuper hungrig??? :S

Fan va jobbigt! Då får du ta henne helt själv även på nätterna oxå? :(



Alltså, hon har typ alla nyanser i lila i hela sitt rum på allt möjligt, som inredning, leksaker prydnader :P hihi. :]

Jag tycker oxå grönt e jätte fint. Speciellt nu till sommaren :)

2009-05-02 @ 18:57:05
URL: http://pillansbebisblogg.blogg.se/
Postat av: Pernilla

men du se ju pigg och glad ut iallafall! :D

Du får uppdatera om den nya flaskan sen då!



Fjärilarna har jag hittat i en butik här i Haninge som heter Wilmas. Tror inte dom finns nån annanstans, butiken alltså. :/

Va ska ni hitta på idag då?

2009-05-03 @ 10:49:14
URL: http://pillansbebisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0