ny design

tackar min sockertopp för den nya designen!
var iväg till både stinsen o barkarby igår. härlig dag.
har nu planterat ute på ballen.. så fint så. har önskat mig en hängampel med favvoblommor till morsdag så jag hoppas att jag varit en snäll mamma ;)

idag så har jag varit iväg till solna för att luncha med sarah. mycket roligt o få snacka lite strunt. albin hade jätte roligt.
sitter nu här hemma o väntar på att F1 ska ta slut o att lillkillen ska somna. ska ut sen o leka senare. känns som lördag idag, blir så fel när det helt plötsligt är en röddag i veckan.

oj hej o hå. måste ta tösen nu!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hallo.

Jodå d går faktiskt ganska bra. :] Hon är en riktig kämpe! Det enda som jag tycker är jobbigt är att hon måste ha dom där armskenorna på sej och kan då inte röra på sej riktigt och sen får hon inte ligga på mage.

Kommer att hämma hennes utveckling :(

Men men, d e väl bara 2½vecka kvar nu om d går som d går ;)

Hur äre med er? :)

Kram och trevlig helg

2009-05-22 @ 20:51:37
URL: http://pillansbebisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0