ont i fötterna

jaha vaknade imorse, ganska pigg o glad!
fick ett samtal av sockertoppen, bestämde mig för att följa med henne på promenad till veddesta. slutade med att det blev en lite längre promenad än vad jag trott. gick till veddesta o sen runt i veddesta o sen vidare till barkarby o en sväng runt järvafältet. matade en ko. höll på o dö. den slicka på mig. men gu va söta dom är.

kom till dagis vid halv tre, fikade lite eftersom det var föräldrafika. bjöds på kanelbulle. mumma. albin sprang runt o busa.
har sen ätit middag med annica o roger. blev favvo boxner. har nu badat med båda barnen. ska blanda lite välling så han blir nöjd. tyra har fått tutte nyss. håller verkligen tummarna att hon inte får ont i magen ikväll pga lunchen som var väldigt stark.
hahah vilken dag det har varit idag! tack alla som närvarade;)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack själv :)

Det var en härlig dag!!!

Nästa gång blir det Bögs Gård!!! Det bästa med den promenaden är att vi inte kan bränna massa pengar ;)

2009-05-07 @ 22:37:17
Postat av: Svärmor

men vilka härliga barnbarn jag har. De bästa i världen

2009-05-07 @ 23:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0