sjukling

min lilla prins är sjukling.. har precis somnat i soffan utan lunch o är jätte varm. har inte kollat tempen ännu, får bli senare. lillsessan ligger kvar i sängen o sussar söt. själv ska jag strax äta lite. mycket hungrig är jag. har legat i badet läääänge. så härligt o bara ligga o förvandlas till ett russin:) hahaha.

gårdagen var mycket trevlig. blev god mat o en trotsig albin. han har blivit riktigt trotsig plus att han e dålig så blir han lite gnälligare. robinson var bra, lite ledsen i ögat är jag. hejade nog lite på erik. nu får det bli jarmo eller anna.

göra idag? kanske gå på promenad. en sväng till kista? hmm vet inte vad jag orkar med just nu. först mat! tack o hej


Kommentarer
Postat av: Panki

Tack för igår!

Bada is the shit!

2009-05-24 @ 11:27:38
URL: http://pancake.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0