sjukstugan lundbergs

prinsen somnade strax efter elva utan lunch o sov till halv tre. märks att han e dålig. det sjuka är att han INTE vill ha glass.
sessan är redan ett riktigt busfrö, hon tar sig fram med gåstolen o börjar dra i saker som man inte ska röra. ska snart sätta igång med middag.. är inte ett dugg sugen på o ställa mig o laga mat. ont i huvudet o tröttmössa är jag. albin har ingen matlust typ o tyra äter burkmat. joan e på jobbet o fixar egen middag. ikväll är det tvkväll, längtar så.

bror min e ledsen.. tycker inte det e så skoj. men livet är inte över för att man blir singel. han e 18 o har så mycket skoj framför sig. nån som känner nån tjej född 90 snäll o go så tipsa mig:)

nä nu vill prinsen busa lite med sin mammi. tack o hej! kramar

Kommentarer
Postat av: Ullis

Jag vill bita din son i stortån, han har smittat mig :P

2009-05-26 @ 18:09:46
URL: http://pixlers.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Åh vilken fin layout du har fått :)

jag vill oxå ha en ny snart.



Ja, d e roligt o se att håret växer :) Trodde oxå alicia skulle få moikan frilla, men d kanske kommer senare :P Jag bara längtar tills man kan göra pippilott toffsar! :)



Va roligt att Tyra har lärt sej att röra på sej. Det går fort :) Alicia har lärt sej att vrida på sej, men inte rulla d får hon inte än så länge. Men har hittat henne upponer i sängen och på mattan o så. :P



Hur mår din lille pöjk? :( krama om sjuklingen.

kram

2009-05-27 @ 20:16:48
URL: http://pillansbebisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0