alltmöjligt

igår så kom familjen hellberg över på fika. åt en mumsig äppelpaj med glass. kändes så sommar. albin o jag var till biblioteket. han är så duktig, väljer bok o hjälper mig o scanna dom. blev en snabb sväng in på lidl. han ska bära korgen o försöker lägga i saker som inte behövs:) sötnosen.

idag så vart det en promenad till stinsen med regina. gick fort o det låg mycket närmare än vad jag trodde. tog cirkus 30minuter bara. träffade sonja o elin med bebisar där. strosade runt åt lite lunch fika o pratade en massa. så skönt o slippa stressa o bara ta det lugnt. händer inte så ofta att man kan släppa tanken att shit jag måste hämta på dagis snart. blev en lugn dag. har precis ätit god fisk med potatis. snart ska det tvättas, suck men det måste göras ibland.. eller ofta nuförtiden.
stötte på söta samira med sina killar i stinsen. hann småprata lite innan dom skyndade vidare.
var inne på panduro o köpte en wallies, en mätsticka. såååå söt. stötte på en mamma där som glodde lite mer än vanligt o jag tänkte inte mer på det. så kom hon fram till mig efter en liten stund o skrattade lite o sa
-men jag tyckte jag kände igen dig. du e juh från patienthotellet.
så roligt o mötas igen. första gången vi möttes så var det i ett rum för utskrivning från hotellet, när vi var klara så sa jag vi ses väl igen nån gång kanske. 5dagar senare så möts vi igen på återbesöket. o då så säger jag igen vi ses väl nån gång igen, igen. hahah o idag så mötes vi. världen e bra liten ibland.
nä dags o plocka ihop all tvätt. ikväll så är det min tvkväll.. längtar massor.
har förresten slutat dricka läsk(hahah kanske ni tänker men jag har det nu. iaf på obestämd framtid.) efter en hemsk upplevelse igår. så håll tummarna att jag klarar det. hahah.. tack o hej! kramar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, d e helt sjukt att hon har så mycket.

Är fan avis på det med :P



Vi bor i en trea, på 67kvm.

har tänkt på det oxå, Alicia har nu det minsta rummet, fast d e ganska stort ändå. men om vi skulle få mer barn så får dom vårat rum som är sjukt stort. Som ni har gjort :)



Hur stort bor ni?



Det låter härligt med så mycket färger. Du får sätta in en bild på rummet så jag får se :)

Har ni köpt flaskan än?

Kramis

2009-05-06 @ 16:21:32
Postat av: Pernilla

Hmm.. mitt namn kom inte med. Inlägget var från mej ;)

2009-05-06 @ 16:22:13
URL: http://pillansbebisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0