dags?

kanske dags att uppdatera här..

är fortfarande inte helt frisk, men mår bra mycket bättre än förut.
idag så har jag varit med min mammi.. vi skulle inte handla så mycket. blev en sväng på willys, ica maxi o coop forum. handlade lite barngrejer för 1089kr men betalade bara för 140kr. sjukt billigt. blev 6st strumpbyxor, 2st kjolar, ett par shorts, badbyxor o 2st mössor/halsdukar till tyra o en vintermössa o en mössa/halsduk till albin.

blev en sväng förbi, bibblan med albin efter dagis o sen förbi ni o la o mata fiskar. om han var glad? sen gick han hela tiden o kikade efter flygplan för att hitta ni o la.

har idag ätit en sån underbart god köttfärssås.. ja mammi lagade den. hon är så duktig med mat. jag älskar min mammis mat:) går aldrig o göra likadant.

pratade med min chef idag. börjar på tisdag o inte måndag med en kickoff. ska bli trevligt o få träffa dom andra. lite läskigt men spännande det här med nytt jobb. kul med en nya erfarenheter. nej nu e jag så trött så jag nästan somnar sittandes med datorn i knät.
på fredag så ska jag ut o slå klackarna i taket. ska bli riktigt roligt o intressant. hahah


nyklippta killen påväg till nemos 1årskalas

bustjejjan

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Tyra ser nästan lite lockig ut i håret. Är hon det?



Tack för kommentaren. Har verkligen inte känt nåt pepp alls för att blogga. Och tack för att d finns sånna som du som skriver fina kommentarer sen när man väl bloggar :)



Åh, jag ska tänka på namnet Liss nästa gångerna jag kollar på trav.

Fattar verkligen inte ens varför alicia är så intresserad av hästar. Det är ju inte ens pännande att titta på många gånger på tv. Dom springer ju bara ;)

Tyvärr lär ju alicia va allergisk precis som sin far mot hästar. Men en gung häst kommer hon defintivit att få.



Hoppas d kommer att gå bra på det nya jobbet.

Kram

2009-11-12 @ 08:06:12
URL: http://pillansbebisblogg.blogg.se/
Postat av: Panki

Oh, shit vad du har fyndat!

Söta ni e som matat våra djur, TACK!

2009-11-14 @ 16:43:24
URL: http://pancake.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0