jag vet

vet att det är dålig uppdatering ofta här nu men jobbar för fullt o när jag kommer hem njuter jag av mina underbara barn o man.. försöker vila o ladda batterierna. håller på o larmar alla kläder i butiken.. har börjat få in snittsen, gäller o sätta på rätt ställe för att inte förstöra kläderna. vem vill köpa ett plagg som "redan" e förstört av larmet innan man fått hem plagget?

igår blev det dundergod middag hos ni o la. o Robinson har dragit igång igen. så kul.

idag var jag in i några timmar, skynda hem för att tvätta. joan fixa middag o matlåda till mig. jag gjorde en hallon/blåbärspaj till efterrätt. så gott med vaniljglass. natta barnen gick sådär först var det kaos. efter att tyra somnat så är det enklare o natta albin. nu ligger jag i sängen.. ögonen går i kors. imorn o på tisdag blir det nog långa dagar för på måndag så öppnar det. Benetton i Kista galleria, med tipptopp kläder o 25% på allt.

hoppas ni haft en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0