jobb o dagis

ledig idag eftersom dom fortfarande håller på o bygger inne i vår butik. får se om det är klart imorn, ska på kassautbildning imorn iaf.. hoppas på att dom hunnit klara medans vi går utbildningen så vi kan börja larma kläder o hänga upp o så. har pluggat lite ur vår personalhandbok. hoppas något sitter där det ska.

igår var jag på en liten kickoff. bjöds på pepparkakor, glögg, julmust o massa annat. dom hade inte fått igång värmen så det var snorkallt därinne. satt med jacka på sista 30minuterna. var kul o få träffa tjejerna. fick schema fram till maj typ. kan ändras lite under vägens gång.

idag så har jag o min man städat en massa. fixat med lite småsaker. sen hämtade vi albin tillsammans. gick till byn för att leka. alla var där:) killarna o lydia hade jätte skoj. jag skyndade vidare till utvecklingssamtal. marie är toppen. albin sköter sig fint. han e en liten extrafröken. han går runt o kollar så alla sköter sig o att barnen äter. pratar mest hela tiden.. allt är äckligt, läskigt eller tokigt. ibland är han rädd o det är roligt när det är många saker. fantasin flöder ur han. somnar snabbt på vilan, är lite blyger under samlingarna. vi fick inga mål förutom att överskolningen ska gå bra. albins nya ansvarsfröken kommer bli roland o det känns bra. ska bli något möte snart om överskolningen. får se om jag kan gå :)
den 7e dec så lir det extra föreningsmöte på dagis. blir bra tycker jag. får se vad vi kommer fram till. jag är iaf ledig från jobbet då. bjuds på fika :)

får inte glömma..
kom till benetton i Kista Galleria den 25e - 29e november då har vi 25% på hela sortimentet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0