öroninflammation igen

då har öroninflammationen varit o knackat på vår dörr igen.. den här gången så är det min tur.. ja du läste rätt. var hos doktorn imorse, så nu ska jag bli frisk. är dunderförkyld o känner mig helt död. hoppas verkligen att jag är piggare imorn.
igår så var jag nere i källaren för att rensa.. blev en hel del. tog med mig två lådor upp. vakumförpackade kläder, täcke o rensade mina gamla papper o minnen. känns bra.
har annars bara legat i soffan. om 2veckor börjar jag jobba.. helt sjukt.

kikar efter resor.. vet inte vart riktigt bara. ska åka med Ni o La. så roligt o ha något o se fram emot under sommaren. nej nu ska jag nog sova. go natt!!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Vilka härliga barn :-) Grattis!



Krya på er!

2009-11-05 @ 09:04:06
URL: http://jonnazw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0