sjuk fortfarande

är fortfarande dålig.. verkar inte riktigt vilja ge med sig den här förbannade förkylningen.. lite småfebrig till och från o värker i öronen.. ingen matlust, liggvärk o trötter. imorn är det fredag.. blir nog en lugn hemmakväll med familjen. kika på idol o hoppas på att man blir lite sugen på fredagsmys:)

lördag så är det städdag här ute men vet inte hur det blir med det. får kanske gå ut en stund o låta albin få sopa o kratta lite. han tycker det är skoj.

söndag så ska vi på 1årskalas. nemo som fyller idag faktiskt. stora killen. hoppas på att man piggnat till sig lite så man kan åka. albin tjatar om dio väldigt ofta. o jag vill juh umgås med bästaste bullmamman elin..
vi ska styra upp en lekdag för killarna så fort jag får mitt schema. då blir det teater.

nu ska jag natta albin.. kanske mig själv oxå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0