mycket skoj

Jag är sååå GLAD..
fick ett samtal igår av min nya chef.. javisst jag har fått jobbet jag sökte för några veckor sen. börjar typ den 16e November i Kista Galleria i en nyöppnad butik. ska bli så roligt. på onsdag så ska jag få träffa cheferna o skrva kontrakt o få veta mer om när jag börjar o så. nya kläder kommer det bli eftersom jag måste använda butikens märken.
min söta mormor ringde idag.. hon var så glad o ville gratulera mig. hon sa något i stil med - nu börjar ditt nya liv. eller något. hahah hon e go min mormor.

igår var det middag med ullis, johnny o annica. blev tacos. passade bra på en fredag:) jag var duktig. åt mig inte proppmätt. försöker minska lite på portionerna. eller jag tar inte en extra portion bara för att det är gott.
idag har vi ätit god middag med roggAN o kikat på en jätte bra film. massa mys. hunnit med o städa lite oxå under förmiddagen.

har blivit bjudna på 3st kalas samma helg. poppis kan man säga. första inbjudan kom för några veckor sen.. ia som fyller 25. skulle ha varit så kul o få gå o umgås med dom men ingen barnvakt finns o nu så jobbar jag antagligen. sen för nån vecka sen fick vi en inbjudan av mammi. middag med min släkt, eller de vanliga folket :). sist men inte minst så kom en inbjudan till svärmors kalas.

Söndag: imorn ska vi träffa david o filip. ponnyridning i akalla by. hoppas på bra väder så man kan fika lite.
Måndag: läkarbesök för mig. kom igen fixa mina ögon :) ringa en massa samtal. fotografering på dagis:)
Tisdag: hmm.. det var något.
Onsdag:
bvc med tyra, möte med nya jobbet.

nu ska jag nog sova. mycke o tänka på nu.
hoppas ni haft en toppen lördag!
kramar från mig

Kommentarer
Postat av: Tess

Det är sååå kul att du fick jobbet... :)

Du är bäst gumman!!!! Puss

2009-10-18 @ 08:44:59
URL: http://tessconfidential.blogspot.com
Postat av: Ida

GRATTIS, GRATTIS, GRATTIs, GRATTIS!! Ska komma och hälsa på i Kista när du har börjat ditt nya jobb ;) Kram

2009-10-18 @ 10:04:33
Postat av: frollen

Grattis till jobb! Kulkul.

2009-10-18 @ 10:41:37
URL: http://frollen.blogspot.com
Postat av: louise

Tack!!!!

2009-10-18 @ 23:29:13
URL: http://sessanlouise.webblogg.se/
Postat av: Panki

Du är bäst. Du kommer att äga på ditt nya jobb!

2009-10-19 @ 11:41:02
URL: http://pancake.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0