tyra 10månader

pratade med ida i dag.. kom in på ämnet kalas o det här med kalas kan bli bra dyrt.
det har blivit till en grej att man ska ge dyra presenter. men är det inte tanken som räknas? jag har satt en gräns nånstans att hålla mig runt hundringen till albins kompisar men det blir dyrt det med. det är tur man inte köper en massa paket till vänner o släkt. inte bara födelsedagar utan oxå julklappar. vi har på vår jul att köpa ett paket som ska passa alla för en hundring, för det är juh alltid kul o få paket. tror att vi i år ska få dra lott om vem vi ska köpa till. tillbaka till att köpa paket.. snart så ska tyra gå på massa kalas oxå för hon blir juh äldre o får kompisar.
jag ska köra på min plan som jag började förra året när albin fyllde år. en lekdag med kompisar som i saltkråkan o kalas för släkt o våra vänner..

till något helt annat. tyra gick idag tre steg utan att hålla i sig. stora tjejen. såg sen att hon försökte gå ett steg men ramlade när hon lekte med albin. så nu är det inte långt kvar tills hon går helt tror jag.
Idag så är tyra 10 månader. var på bvc i onsdags, 74lång o väger ca 9,4kg.

lillskruttan sover.. albin o jag kikar på chuggington. hans nya favvo. vi är nybadade o färdiga för kalas imorn. vi ska på 2st kalas imorn. först lukas som fyller 4år o sedan blir det mats 50års kalas.
ja just det ska nog ut den 13e november. sista helgen innan det är dags för mig o börja jobba varannan helg. mammi ska komma o vara barnvakt eftersom joan jobbar.
lillskruttan hela 10månader idag

Kommentarer
Postat av: Panki

Åh villken underbar bild på Tyra! Värsta gåtjejen!!!

Alltså, en 100 till Albinos polare är ganska mycket i min värd.Tänk på att han kommer att ha många kompisar i sin uppväxt, och så små barn blir inte mer glada för att ett paket kostar 100 i stället för 50. Så ut och jaga billiga barngrejer när det är massa rea och ladda upp. Sen kommer Tyras polare, och då blir det konkurs.

Tanken som räknas som sagt :-)

2009-10-24 @ 00:20:59
URL: http://pancake.webblogg.se/
Postat av: Tess

Alltså... hon är ju bara såååå söööt!!! :)

2009-10-24 @ 10:36:51
URL: http://tessconfidential.blogspot.com
Postat av: Natta

Hej, vad roligt med stegen. snart springer hon överallt med sin bror :-)

2009-10-25 @ 22:24:09
URL: http://mammanatta.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0