starlist

sådär känner mig duktig..
*har varit en sväng till öppnis.. tyra, nej förlåt vilden har röjt. hon älskar sångstunden. blev en promenad hem.
*har faktiskt ringt mitt fackförbund, dom skickar papper så jag kan gå ur.
*har ringt till mitt nya fackförbund, dom skickar papper så jag kan gå med.
*har ringt folksam, mina försäkringar finns kvar även om jag byter fackförbund. skönt det.
*har ringt vårdcentralen.. väntar på att dom ska ringa upp. ska få veta om jag har nån allergi eller ej.(ska ringa om 1vecka för att få svar)
*har städat på konstiga ställen o gjort iordning lite överallt.
*fixat joans pappaledighet

kvar..
*köket, kylskåp kvar, men det ska vi ta imorn när både joan o jag är lediga.
*imorn vid 9 så ska jag till tandläkaren, laga hål o göra undersökning.
*köpa ny mobil till joan
*köpa lite paket
*tvätta 11-13
*göra en inköpslista så jag o min mammi kan åka o handla massor.
*laga toalettspolarn

nej nu ska vi dammsuga innan det är dags för hämtning av albin från dagis.

Kommentarer
Postat av: Panki

Va duktig du e!

Men ska inte du få ny mobil, den e ju mongo, man hör dig ju knappt...

2009-10-26 @ 19:13:11
URL: http://pancake.webblogg.se/
Postat av: Ida

Puh, man blir ju trött bara av att läsa allt du har gjort. Själv lallar jag runt och gör inget mest hela dagarna! Kan du inte skicka över lite av din energi till mig?

2009-10-27 @ 09:32:15
Postat av: Ida

Hmm, skrev en kommentar här nyss och den bara försvann, så snart finns det väl två från mig här.



Skulle behöva lite av din energi, jag går mest runt här och gör inget hela dagarna. Har massor med borden, men ingen ork! Stråla över lite energi tack :)

2009-10-27 @ 09:42:37
Postat av: tess

Och du bara fixar och trixar. man kan inte kalla dig lat iaf! :)



Tack för de fina orden d skrev på min blogg...:)

"Förebild", du är ju för härlig! DU om någon är en förebild! Kärlek till dig!

2009-10-27 @ 14:48:39
URL: http://tessconfidential.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0