mina bloggos

då ska vi se.. idag har jag o tyra varit med emil o mammi. shoppat en hel del. går nästan inte att stänga tyra o albin skåp. så härligt o få göra en storshopping då o då.
sen hämtade vi albin.. gissa om han blev glad när han såg emil.

nu sitter jag med massa skit här på köksbordet. har varit ner i källaren o hämtat upp julkläder, vet inte om jag ska göra egna julkort iår. beror på om jag har kläder till båda o så. har ordnat upp i barnens lådor som står i hallen.

finns inte så mycket mer o skriva om..

kan tipsa om lite bloggar jag följer..

bästaste kläderna hittar du hos SluGGo

finaste naglarna hittar du hos nageloasen

barnens gudmödrar är ett måste Ni o Ia

tjejen som flyttade till england för kärlekens skull

tjejen som flyttade till malta för att jobba o leva livet

Lillebror, Natalia o Pernillas blogg är några som jag måste besöka varje dag

Får inte glömma systrarna Jamjam o Josse..

matbloggen, killar med kökskoll

tjejen som flyttade från norpan till storstaden

barndomsbästisen som jag inte har träffat på flera år

där var några jag ska hinna med varje dag:)
nu ska blandas välling o natta lillskruttan.. hon som är den morgonpigga av oss alla i den här familjen:) vi andra är lite mer nattugglor. kram på er!




Kommentarer
Postat av: Pernilla

Tack va gullig du är! <3

2009-10-31 @ 21:20:08
URL: http://pillansbebisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0