grovstäd

har haft grovstäd på dagis under den här helgen.
började i fredags med att var på dagis i 1 1/2timme för att plocka ihop tvätt. skynda hem med massa vagnar av tvätt. tvättade i flera timmar. kaos hela kvällen. fick middag av underbara ni.
upp tidigt på lördagen för att skynda till dagis. städa städa städa. styra upp o få allt o bli bra.
blev donken till middag.. mysigt med promenad i regnet:)
somnade vid tio av utmattning..
sov in i det sista på söndagen innan det var dags o skynda till dagis o städa städa städa. gick bra! var kuligt:)
kom hem o fick umgås med dom bästa:) min familj:) roggAN fixade middag. sen fick jag ligga i ett varmt skönt bad.

har nu blivit av med alla mina vagnar o har bara skönheten kvar. känns bra. nu så står det bara EN vagn i hallen.
efter att ha storstädat på dagis så känns det som man borde göra en lika grovstädning här hemma. kanske ta tag i det i veckan när joan e hemma.. hmm..

var på arbetsinterjuv i fredags..
kan inte låta bli o sluta tänka på hur det kommer bli. skulle vara kul o få det här jobbet. känns som jag. håll tummarna:) får svar om sisådär 2veckor.

nej ska nog klä på barnen o gå på en promenad till affären o förbi nån park.
sen så blir det lite tvkväll med bästaste svenska hollywoooood fruarna.



Kommentarer
Postat av: Natta

Hej!

Vad är det för jobb du sökt? Håller tummarna för dig.

2009-10-07 @ 07:41:06
URL: http://mammanatta.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0