höstig dag

Efter helgens grovstäd så har jag fortsatt här hemma..
Började med vårt sovrum, sedan in i badrum. fy fan säger jag. men nu så är det bra fräscht. nu vill jag kakla o köpa nytt , va enklare det kommer bli. bort med badkar o in med dusch typ. sen började jag i hallen. plockade bort sommarskor o fram med höst/vinterskor. varmare mössor o fler "ollar"
ska ner i källaren o hämta upp vinterjackorna till mig o gubben. plocka ner dom tunnare jackorna oxå.

imorn så kommer pappi hit. upp med rullgardiner här hemma o sen över till roggAN o fixa. måste komma på nån lunch till gubbarna. ska bli kul o få träffa han iaf. sen ska jag nog forsätta med min städning om jag får tid.

idag efter dagis så gick vi till akalla by med simon o alma. blev lite lek innan det var dags o gå hem.

alma o tyra bland löven

albin o simon bland löven

nej nu är det dags o försöka natta barnen för ikväll så börjar fruarna.. om jag har längtat? jaaa.. trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Natta

Hej!

Vilka fina bilder. Jag älskar hösten.



Kram

2009-10-07 @ 07:36:49
URL: http://mammanatta.com
Postat av: Pernilla

Haha, d gör inget ;) d e lugnt. Tack ändå! :)

va söta dina barn är tillsammans när dom leker :) kram

2009-10-07 @ 08:42:39
URL: http://pillansbebisblogg.blogg.se/
Postat av: yasmine modell och blivande mamma

fina bilder

2009-10-07 @ 21:01:43
URL: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0